תיק עבודות בניית אתרים

בניית פורטלים

פורטלים הם אתרים גדולים הכוללים בתוכן עולם של תוכן המתמקד בתחום מסויים, ומטרתו של הפורטל היא בדר"כ להוות יעד לגולש לכל מה שרלוונטי לפורטל, בין אם זה שירות בתחום מסויים, הצעת מחיר, צפיה בסדרות או קריאת מידע שימושי.

ערכים מומלצים - המלצה על פורטלים
פורטל טוב הוא מקור הכנסה פסיבית משמעותית ומהווה נכס אינטרנטי שמחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר, והרבה יותר מזה.
המטרה של אתרים מקטגוריה פורטלים בסופו של דבר היא לייצר הכנסה מתנועת גולשים גדולה באמצעות הכנסה פסיבית או בעלי עסקים / ספקי שירותים המפרסים באתר.

ישנם 2 מקורות עיקריים לרווחים כתוצאה ישירה מתנועת גולשים:


AdSense - contextual links
קישורי אדסנס אלו קישורים ממומנים של גוגל המופיעים באתרים (ולא במנועי חיפוש – אלה נקראים AdWords). בתוכנית אדסנס של גוגל, בעל אתר המציב איזור באתרו לקישורים של גוגל מקבל 50% מהרווחים של גוגל מאותם קליקים המתבצעים דרך האתר. תוכנית אדסנס של גוגל מומלצת במיוחד לאתרי פורטל בעיקר משום שהיא מהווה קשר ישיר של רווח בין כמות הגולשים לבין הרווחים מהאתר.

באנרים לאתרים
דרך נוספת להכנסת רווחים מפורטל כתוצאה מתנועה באתר היא הצבת באנרים פירסומיים באיזורים שונים באתר. ישנם שני שיטות תשלום בפרסום באנרים :

1.תשלום לפי PPC – תשלום לבעל האתר על כל קליק על הבאנר.
2.תשלום לפי תקופה – תשלום חודשי / שנתי קבוע למפרסם.

כמובן, מקור הרווח של פורטל הוא לא רק הכנסה פסיבית. פורטלים רבים מספקים אפשרות לפירסום של בעלי עסק או ספקי שירותים. גם מודל פרסום עיסקי זה דורש מינימום תנועת גולשים.

ישנם כמה מודלים עיסקיים לפרסום לקוחות בפורטל:

פניות ישירות – לידים (Leads)

לידים הם פניות של לקוחות שנעשו דרך טופס צור קשר כלשהוא. ישנם פורטלים המקימים מיני סייטים לפרסום לקוחות וישנם פורטלים שרק מציבים טפסי צור קשר ברחבי האתר במיקומים רלוונטיים. לידים חייבים להכל את הפרטים המינימליים של שם, טלפון, מיקום, ושדה טקסט חופשי על מנת להחשב כליד תקין (כלומר הגולש שיצר את הפניה באמת מעוניין בשירות) ועל מנת שיהיה ניתן למכור אותם ללקוחות הפורטל (המפרסמים).

ישנם כמה פרמטרים שמשפיעים של מחיר של כל ליד. להלן חלק מהם:

1.תחום הליד – נושא הליד הוא מדד חשוב לערכו. ליד בתחום רפואה אסתטית עולה יותר (ושווה יותר) מליד בתחום מנעולנות או צבע לבית.
2.מיקוד הליד – ליד ממוקד (לידים איכותיים) , או Qualified Lead הינו ליד המכיל פרטים מפורטים אודות הפונה ואודות רצונותיו. ככל שהליד ממוקד יותר, כך אחוזי הסגירה גבוהים יותר (הגולש כבר יודע בידיוק מה הוא רוצה), האמינות שלו גבוה יותר (ליד ממוקד לא יכול להיות ליד "ספאם"), וכמובן, הפניה רלוונטית יותר לספק השירות.
3.מיקוד האתר – כמובן שעל כל הפרמטרים של ערך הליד משפיע הכי הרבה איכות ומיקוד האתר ממנו הליד הגיע. ככל שאתר ממוקד יותר בתחום מסויים, או שבו תנועת גולשים איכותית ומגוונת, כך ערך הליד עולה בהתאם.

למה איתנו?
הקמת פורטלים הוא תחום שלם בפני עצמו, כי אתר פורטל הוא לא רק עוד אתר – אתר פורטל (טוב) הוא נכס אינטרנטי רווחי המספק הכנסה נוספת משמעותית לטווח ארוך.
מצד שני, אם הקמתם אתר פורטל ללא איפיון טכני ואיפיון SEO נכון – הסיכויים להצלחת הפורטל קטנים, והסיכויים להפסד השקעה גדלים בהתאמה.
פיקסלס נמצאת בחוד החנית של תחום הקמת פורטלים ומספקת שירותי איפיון, ייעוץ, ליווי וקידום לאתרי פורטלים. כשזה בא לפורטלים – פתרנו את החידה, ולנו יש את הנוסחה הנכונה להקמת הפורטל והבאתו להצלחה אינטרנטית.

אנחנו מספקים פיתרון מלא ללקוח בכל הנוגע לתהליכי הקמת וקידום פורטלים – החל משלב גיבוש הרעיון והמודלים העיסקיים המתאימים ועד הבאת הפורטל למיקומים נבחרים במנועי חיפוש ויצירת תנועת גולשים גדולה.

האתרים שאנו בונים תומכים במגוון פיצ'רים לדוגמא:

כל האתרים רספונסיביים

כל האתרים רספונסיביים

הקטנת תמונות אוטומטית

הקטנת תמונות אוטומטית

תזמון מודעות

תזמון מודעות

אתרים מבוססי מיקום

אתרים מבוססי מיקום

פילוח לפי מחירים

פילוח לפי מחירים

כתוביות על גבי תמונה

כתוביות על גבי תמונה

מערכות מאובטחות

מערכות מאובטחות

העלאה גורפת של תמונות

העלאה גורפת של תמונות

אבטחת טפסים באתר

אבטחת טפסים באתר

תמיכה בצ'אטים חיצוניים

תמיכה בצ'אטים חיצוניים

פילוח לפי קטגוריות

פילוח לפי קטגוריות

חוות דעת ודירוג כוכבים

חוות דעת ודירוג כוכבים

אבטחה מפני האקרים

אבטחה מפני האקרים

עיצובים מרהיבים

עיצובים מרהיבים

אתר מותאם 100% לקידום

אתר מותאם 100% לקידום